The Best of...

Реших, че няма по-подходящ проект,с който да възродя блога си и който да съчетава толкова добре любовта ми към старинното излъчване, писането и запечатаните красиви моменти във фотографията. Започна като идея за специален подарък за близък човек и се превърна в нещо повече от голямо вдъхновение за мен- провокира ме да разширя собствения си кръгозор, нотки на което се прокраднаха още с участието ми в един друг проект преди това, за който скоро ще ви споделя. Той беше(и все още е, а очевидно и ще продължава да бъде) голямо предизвикателство за мен, допринасяйки за  много положителни емоции, за радост, не само у мен, а и у човека, обвъзан с него, както и у тези, които се докоснаха до магията на истинските и непреходни неща във времето-любов, отдаденост, красота и изящество. Защото храната за душата е тази, която ни кара да се чувстваме живи и пълноценни...


Малко подробности по изготвянето на проекта(просто защото този стил ми е слабост)

Изображението ми беше предоставено от човека, който подготвяше изненадата(всички текстове, използвани в проекта също са от него), а останалото беше в мои ръце- да направя снимката да изглежда стара и, разбира се, да добавя подходящата рамка, с която също се позаиграх. Решихме, че в този случай не би подхождала картичка, тъй като вече имахме снимката, затова се спряхме на варианта- ръчно състарена хартия и избран текст, който също ръчно написах върху хартията. Съвсем случайно реших да включа стария фотоапарат в снимката, защото много ми хареса как стои в цялата композиция. 
Сигурна съм, че получателят е харесал изненадата си, защото е с много лично послание и направена от сърце.




Коментари

Популярни публикации