Spring is coming...


Много често покрай едното захващаш и другото. Тъкмо се радваш на красиво аранжираните цветя на масата и току виж ти хрумнала поредната идейка, която не търпи никакво отлагане. Понякога, когато материалите са малко, въображението работи на по-високи обороти и се раждат творения на момента, без предварително обмисляне и нагласа за цветова комбинация, повод или съчетаване на елементи. Има едни такива дизайнерски листове дето много харесваш, ама ти е останало малко количество от тях и не искаш да се похабят за каквото и да е. И точно тогава намират мястото си от само себе си. Е, не мога да отрека и свежестта, която внасят красивите хартиени цветя, включително и тук. И онзи дизайнерски лист си намери местенцето. Малко листа с изработения от фоам печат и прекрасните дистреси на Тим Холц за разкош. Райето и точките са ми любими елементи. Та исках да има райе, ама не разполагах с такъв картон. Тогава дистресите ми се притекоха отново на помощ и свършиха чудесна работа. 
Както се вижда вече ми е пролетно. Птичката беше привлечена от аромата на пурпурно червените рози и кацна точно там, в ъгъла на картичката, за да им се любува, също като мен.


***




***

П.П. Не съм много доволна от снимките, но след толкова кадри, които не ми харесаха, реших да запазя тези и да не си развалям удоволствието от крайния резултат с безкрайни опити да направя перфектната снимка, когато и на тези се усеща пролетното настроение:)


А ето и източника на вдъхновението този път:)


***

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации