Love Life

Отдавна се възхищавам на манга рисунките и все се каня да се пробвам. Тази ми попадна в полезрението веднъж и реших, че ще се опитам някой път да я направя и след като повече от седмица стоеше незавършена, днес я завърших:)Тъсих по-изчистена визия, затова се спрях единствено на цветни моливи. Много ми се иска, обаче да има някакво послание и си помислих защо пък да не попитам вас- вие какво послание бихте сложили( без значение дали е на български или английски-обичам и двата варианта) под изображение на момиче, което се наслаждава на хубава музика и ароматно кафе?! Ако ви харесва моята меломанка и искате да я видите на живо.....ще я подаря на този, чието послание ми допадне най-много и ще изпиша посланието на картичката. А моето ще бъде написано вътре, за получателя й:) 




Here's the original image (that I drew the opposite side) and the story behind it, that I just read about. I love that image even more now that I've read the story.



...а междувременно ще се вмъкна още веднъж(в последния момент) в 'Многоликата Тя' на Картишоците:)

Коментари

  1. Ели, много силна рисунка.Асоциацията, която ми навява е: В очакване на деня! Сякаш ТЯ е затаила дъх, обградила се е с невидима стена, слагайки слушалките и се приготвя да посрещне и този ден, с всичките му изненади.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми се въртеше такава идея в главата в началото, само 'В очакване...'и многоточие...обичам го това многоточие,като да оставиш на другите нещо за размисъл или да довършат мисълта ти по свой начин.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации