Feeling Happy

С огромно удоволствие споделям с вас радостта си от възможността да се радвам на първия ми авторски печат, който държа в ръцете си благодарение на Ади. Идеята за него ми се върти откакто създадох илюстрацията по снимка към клип на песен, която се казва 'Свобода' и е на дует 'Авеню'. Нали си имам слабост към ангелите, та това ангелче така ме грабна, че молива сам започна да рисува по листа в един прекрасен слънчев ден на двора, в къща в планината-перфектната обстановка за въображението да се развихри сред спокойствието, което само природата може да ти осигури. Е, не винаги успявам да творя в такава обстановка, но когато ми се отдаде възможност, не я пропускам:) И това е само началото, защото това с печатите много започна да ми се услажда:):) И разбира се, една семпла картичка с прекрасната ми нова придобивка в индигово синьо-цвят, който напоследък е 'обсебил' ума ми, не защото е време за море, а заради така близкия до сърцето ми графичен ефект и изразност на цвета, който подчертава безупречно всеки детайл, без да има нужда от много 'добавки'.











 авторски стих и илюстрация

от песента на дует 'Авеню'-'Свобода'

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации