Life is a Circus

Животът е цирк! Колко истина има в тези думи. Много ме привлече този дигитален печат на Little Blue Button Stamps. Докато го гледах си мислех, как веднъж открили изкуството, то става неделима част от живота ни. Такава, без която ни е трудно да дишаме, чувстваме и живеем пълноценно. Но да не се отнасям много в размисли.....Преди да 'открия', така да се каже, цветовете за себе си, черното и бялото бяха моето вдъхновение. Сега така ме е понесъл цветният вихър, че прескачам от бледи, пастелни нюанси към силни контрасти, като този тук-жълто и черно. И понеже някак винаги ми е харесвало да съчетавам лилавото със свежестта на жълтия цвят, та добавих и лила в композицията. Получи се нещо, което в моите очи създава едновременно настроение и нотка носталгия, с това приглушено жълто, контрастиращо с наситения черен цвят. Спомен за незабравими моменти на щастие.
От друга страна не мога да отрека, че ми се струва доста подходяща и за някой фен или фенка на футболния отбор' Ботев' Пловдив:). Та спокойно мога да нарека картичката-'Жълто-черни вълнения':)
Ами каквото и да провокира у вас това мое вдъхновение, се надявам да е в положителна посока:)
Фенско настроение и цветни емоции от мен!

П.П. От една непоправима мечтателка.....








...и още малко вдъхновение в жълто-черни контрасти...




Коментари

Популярни публикации